E-commerce
De verpakking van een online bestelling is in vele gevallen de laatste fysieke schakel tussen een merk en de consument
We zien dan ook dat steeds meer online retailers investeren in unieke verzendverpakkingen die aansluiten bij deze merkbeleving. Met de juiste verpakking optimaliseert u de klantervaring, maar zorgt u ook voor een positieve impact op de materiaalkosten.
Bij Verpakkingsinnovatie MELS spelen we al geruime tijd in op deze tendens door luxueuze e-commerce-dozen, in kleine of grote oplagen, te ontwikkelen. Hoe fotogenieker de verpakking, hoe groter de kans dat uw verkoop zal worden gestimuleerd via social sharing. Bijvoorbeeld door producten netjes te schikken in plaats van lukraak in de doos te plaatsen. Postpackdozen voorzien van gepersonaliseerde bedrukking, inlays, goudfolie, fefco 427 met slotjes, bodem, deksel, enveloppedoos met afscheurstrip dragen allemaal bij tot de merkbeleving van uw bedrijf of merk. Benieuwd naar wat er allemaal kan?
Geen standaard oplossing, maar op maat gemaakte e-commerce packaging met de look & feel die volledig aansluit bij uw product en merk.
U bepaalt de vorm, afmeting, het materiaal en de opmaak. Ons team adviseert u graag over de mogelijkheden voor een unieke verzenddoos in uw huisstijl.
Laat u inspireren in onze gallerij